Sunday, November 6, 2011

Gotta Haul Em All

 The “Gingersnaps’s Mac lippie giveaway” result will be out soon.  We at "Gingersnaps",
(oh yes, there’s a we….
Writer- Karishma Rawat,
Editor- Karishma Rawat,
Photographer- Karishma Rawat and Mr. Google,
 Editor in Chief – Rajnikant( For non-Indian readers(yes I am talking to both of you), that means the Chuck Norris of India)
Proof reader- Karishma Rawat)
are stuck with some boring work. So please stop stalking me and threatening me with emails. :/
Meanwhile, enjoy the haul. :D
Revlon Custom Eyes shadow and liner
015 Party Pops
Price: INR 625




Himalaya Revitalizing Night Cream
Price: INR 90 (25 g)

Max Factor- False Lash Effect Fusion
Price: INR 610


Maybelline White Stay Fairness Compact
Light Ivory
Price INR- 150

Max Factor Max Effect Lip Gloss
04 Pink Romantic
Price: INR 320

And try to say “Gotta Haul em all” 10 times real fast. Can ya, eh?


31 comments:

  1. Great haul! I love the Maybelline White Stay Fairness Compact, never seen it before :)

    ReplyDelete
  2. Pretty haul! :) They're all so pretty!

    ReplyDelete
  3. Hey
    what was the comment u left on my post :P didnt get it!!

    ReplyDelete
  4. Great haul :D Lovely products!!!!

    ReplyDelete
  5. the max factor mascara looks great, i haven't seen any in the stores around me ;-(

    ReplyDelete
  6. @Fables, MC & Rakshanda- Thank you girls!

    @FashionPHD- Oh sorry my comment does seem kinda abrupt
    *looks around feeling embarrassed*
    What I meant was that I am a fan of your blog and have not been able to read your posts for some time.
    I have been a silent reader of your blog, and even haven’t ever seen you on my blog. So I think you must not know me.
    And i meant that squeezing your dog is the perfect way to start one's day.
    That all.
    :D

    @Kanika- Sure. Will try to do it soon.

    ReplyDelete
  7. great picks..love ur lip gloss...

    ReplyDelete
  8. Hahaha! i was able to say 'gotta haul em all' 10 times real fast :D
    whee!

    Tanya
    xoxo
    www.pinkandfrolic.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. hey!
    haha no no u didnt say anything wrong woman!! i just coudlnt understand
    haha sorrryyy!
    and if ur a SILENT reader obviously i didnt know ! But i do now :D Yay!! folloowwwiiiiing !

    ReplyDelete
  10. Himalaya night cream is my HG ! I hope u like it..

    ReplyDelete
  11. @ sarah: Thanks!

    @ Twenty somethings: Yay!! Thats the kinda enthusiasm we need around here.

    @Fashion PhD: :D

    @Bhumika: Oh yes i am liking it :)

    ReplyDelete
  12. Nice haul !! Even I use Maybelline Whitestay- Its an amazing product.. Isn't it?? : )

    PS- Thanks for stopping by my blog !!

    ReplyDelete
  13. such a gorgeous blog you have

    -Mia xoxo
    http://naturezfinest.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. great haul! I feel like buying them all. please do reviews on them in the upcoming future, especially the compact powder and mascara

    ReplyDelete
  15. Even imagining saying Gotta Haul Em All is too hard in my head, LOL Great haul! I wish they sold that Maybelline compact in the US!

    ReplyDelete
  16. hi,am following ur blog...plz do followmy blog too...n i've anounced a trendy accessories giveaway..if u r interested u can participate too..see ya..

    ReplyDelete
  17. I agree with Segments of life. A review on Compact powder and mascara please :)

    ReplyDelete
  18. nice items... enjoyed your blog,following you now, hope you could visit my blog too..kissess!!!

    ReplyDelete
  19. your blog is really nice!
    you def have a new follower :)
    if you have a little time, you can check out my blog. if you like it, you can follow me too, i'll be waiting for you.
    there's also a giveaway on my blog. only two days...you can win sweet macarons and chanel polish, hope you'll have a look. you can find it below my header on the right side.
    lovely greets and a wonderful weekend.
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    ReplyDelete
  20. Hi !! Your blog is really Interesting !! And I follow you naturally !
    Come to visit mine and follow it if you want...
    xo xo
    http://the-city-of-bl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Latest News Updates Bollywood, Hollywood, Dating & Fashion
    Online Bollywood News and Reviews
    http://www.onlinebollywood.net/

    ReplyDelete
  22. heard lot abt that compact...howz it???

    ReplyDelete
  23. thanks for your blog for more beauty and make up see:
    http://free-make-up.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Karishma,

    Though your space is not for me but I do visit at times. Read jokes and had a good laugh, specially at naughty one. If you visit me, you will find that I too share jokes at times.

    Take care

    ReplyDelete
  25. i lije d new header... very pretty..!!

    ReplyDelete
  26. Great haul,love everythn!

    Btw awesome blog,am following u now!

    ReplyDelete
  27. Sweet Haul!

    you hav a really Amazing Blog!

    M a follower now!

    Do visit my lil blog!

    http://indianbeautyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nooo! I wish we had Max factor in Singapore! so sad...Anyways, that revlon palette looks lovely!! I've tested some out at the stores and I loved what I saw but I've got so many similar colors at home I'm saving up for individuals at the moment! Lovely stuff!

    ReplyDelete
  29. I just made my first purchase online at www.febstore.com and all OK, fast and simple, however, without problems, I recommend

    ReplyDelete